dijous, 29 d’octubre del 2020

MUNOUMENT DE L'EBRE, PUNTUALITZACIÓ DE PACO MORALES

maqueta de Paco Morales 
foto: Priya 2019

 El meu amic Paco em corregeix algunes afirmacions 

Estimat Ja,

has afegit una nova mirada i mes informació sobre el monument del riu.

Dius que Paco i el seu equip van presentar a l´Ajuntament de Tortosa la proposta i això no es veritat.

En realitat vaig demanar una audiència per mostrar-los una proposta.

Em demanaren el telèfon i em digueren que em trucarien. Això no va passar i així és que ho vaig intentar, però mai ho vaig presentar.   Em vaig quedar, content per haver-ho intentat i feliç una vegada més de involucrar-te i una vegada més contar amb el teu ajut i el teu suport, PERÒ NO HO VAIG PRESENTAR.

Una altra sorpresa es que me pensava que el bloc és per informar de lo que a tu et vingue bé, però no per recollir opinions.

Respecto l'opinió de la Montse, però no la comparteixo. Em fereix que no li agrade el que jo veig com un sol, igual dirà que les punxes li semblen fal·lus i, com és tan sensible, nomes vol la lluna i a l'esperit sant. 

Tinc respecte al seus dibuixos i no se’m passaria mai pel cap de insinuar-li correccions al teu bloc.  ESTES SÓN OPINIONS para facebook o instagram o la bassura que abunda per internet. 

Una màcula en un lloc immaculat.  

Sé que no t´agrada quan em poso així,  però les coses són com són. 

BIBA la REPUBLICA  INDEPENDENTISTA  I CONVERGENT A LA CATALUÑÑÑÑA  DE LES CATALANES SENSIBLES BEN PENSANTS que sofreixen la reprensió de l´estat españññol i el masclisme desbocat

petons

 

PACO MORALES 14 Agost 2020

REC:

http://bouesia2.blogspot.com/2020/07/monument-de-lebre-proposta-dintervencio.html

http://bouesia2.blogspot.com/2020/08/monument-de-lebre-vist-per-montse-fando.html