dimarts, 4 d’agost del 2020

MONUMENT DE L'EBRE VIST PER MONTSE FANDO


Montse Fando em fa arribar la seva lectura de la proposta de Paco de Morales sobre el monument de l'Ebre

És molt punyent. Aquí posaria l’escultura segona de l’au i la dona ballant

M’encanta l’escrit i la proposta

Personalment el que més em fereix del monument de Tortosa i el que vaig sentir quan el vaig veure in situ són les parts punxegudes que es claven i fereixen el cel.

Son inquietants. Agressives fins i tot.

La intervenció de l’Equip de Paco Morales, les dugues propostes son molt bones.

Per a mi, sobre la intervenció en el monument, estaria bé substituir també la part final de la punxa i treure (a més a més de l’àliga) aquell element que sembla de tortura esfèric amb punxes i posar l'escultura del colom, encara que fos només el colom.

Potser per pes podria ser tècnicament difícil posar-la tota.

En tot cas pensar alguna intervenció a més a més que tragués aquesta violència i agressivitat en les punxes finals.